הקסם של טריאתלון הילדים

השראה ספורטיבית – הדור הבא

"ילד אשר לומד להציב לעצמו מטרות בתחום הספורט יגדל להיות מבוגר שקובע לעצמו יעדים וחותר להגיע אליהם".

טריאתלון ילדים נחשב כיום לטרנד חם בספורט הישראלי, אבל ב-PiPman team כבר מזמן אימצו אותו כמנהג קבוע במסגרת קבוצת הטריאתלון של הילדים והנוער.

טריאתלון ילדים מאחד בתוכו שלושה מקצים הכוללים: שחיה, רכיבה על אופניים וריצה. כל אחד מהתחומים חשוב ביותר להתפתחות ילדים. "בתחום המנטאלי, הילדים  מתמודדים עם הצבת מטרות והשגתן. אנו יודעים שכאשר אנו עוסקים בפעילות גופנית ברמות הגבוהות אנו מפעילים את מערכת השרירים העמוקה, המערכת הפרופריוצפטיבית", כך מתאר שי פיפמן , המאמן הראשי והבעלים של הקבוצה את החשיבות בפעילות גופנית סדירה בקרב ילדים.
שי מוסיף שאחד היתרונות החשובים בפעילות ספורטיבית היא תחושת הסיפוק העילאית והייחודית, הנמשכת לאורך זמן – ואליה ילדים כבר לא נחשפים הרבה היום.
"זאת בניגוד לפעילויות קצרות בהן ההנאה מגיעה במהירות כמו: מגע, טלוויזיה, אכילה, שתיה – כאן נדרשים הילדים לדחות סיפוקים, ומכאן ההנאה הגדולה".

מיקסום היכולות של כל ילד וילדה – טריאתלון ילדים

ליגת טריאתלון הילדים בארץ מתפתחת בצעדי ענק. אחת המטרות של קבוצת הילדים של PiPman team היא איתור ילדים בעלי מסוגלות ויכולת גבוהה.
"כאשר הילדים מגיעים לאירועי ליגת טריאתלון הילדים בארץ, הם נחשפים להתמודדות עם תחושת שייכות לקבוצה איכותית. כאשר אנו מאתרים ילד – נתגייס ונכוון אותו למקסום יכולותיו ונסייע לו לשאוף קדימה ולהתקדם", אומר שי פיפמן. "כולנו עקבנו אחרי רון דרמון – ספורטאי הטריאתלון הראשון שייצג את ישראל באולימפיאדת ריו. גם ילדינו חשופים למידע ושאיפותיהם גדלות ככל שהם מתפתחים בענף".

הסיפור של יעל בן יוסף, האחיינית של שי פיפמן משמש כדוגמא נהדרת לרוח ספורטיבית עם השתתפותה בישראקיד באילת. "כבר בהרשמה יעל ביקשה לסיים את התחרות עם חיוך וזו הייתה המטרה", מספרת אמה לימור בן יוסף. "למרות שבשחייה היה לה מאוד קשה, באימונים לימדו אותה לעבור מסגנון לסגנון, כך שהיא עברה לסגנון שהיה נוח לה למרות שהיה איטי יותר. לבסוף סיימה את השחייה עם חיוך גדול, והמשיכה לריצה שם היא סגרה את הפער שנפתח בשחייה".

עבור יעל תוכנית אימונים ילדים הם לא בגדר חוג. היא רואה בביצוע טריאתלון הישג ומטרה. "ולכן חשוב לה מאוד לא להפסיד אימונים". לימור מספרת על הביטחון העצמי הרב שיעל קיבלה בעקבות התחרויות. "יעל הלכה גאה שבוע שלם עם המדליה עליה, והחליטה שהיא רוצה להמשיך להתאמן ולהשתפר בכדי להגיע ולהשתתף בתחרויות נוספות".

שתף את הפוסט:

מאמרים נוספים:

תקנון רכיבה באופני כביש

תדריך חובה לכל הרוכבים בקבוצת פיפמן כללי  הרכיבה מתחלקת ל-3 קבוצות. חשוב שכל אחד ואחת יצא עם הקבוצה המתאימה לרמתו!! בעיקר לרוכבים ללא ניסיון חשוב

המשך לקרוא »

מעוניינים בייעוץ ללא עלות?

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!